Obiecałam spróbować sił jako MG i spełniam obietnicę. Jak mi pójdzie, zobaczymy sami. Czy sesja pozafabularna będzie długa? Nie wiem, to zawsze zależy od graczy, jeśli takowi się pojawią.
Nazwa sesji:
Miraż
Mistrz gry:
Ja
Liczba uczestników:
Trzech lub czterech.
Opis:
Druga wojna światowa okaleczyła zarówno ciała, jak i duszę. Hart ducha może i pozostał, ale uczucia zbyt mocno zostały zszargane, by tak po prostu powrócić do dawnego życia przed wojną. Najpełniej doświadczyli tego żołnierze, którzy zobaczyli najokrutniejsze sceny, bombardowania, naloty, walkę, rzeź niewinnych, choć nie przyszło im przecież walczyć od początku konfliktu. Teraz wracali do swoich domów, witani entuzjastycznie, z wielką fetą, lecz wkrótce pozostawieni sami sobie na pastwę codzienności i trud organizowania życia od nowa.
Tak też się stało z trzema (bądź czterema) młodymi ludźmi, którzy przerwali studia, by zaciągnąć się do wojska i walczyć nie na ojczystych ziemiach, lecz gdzieś w nieznanej Europie. Teraz ich jedynym pragnieniem jest wymazanie z pamięci wszystkich okropności oraz znalezienie odrobiny wytchnienia i namiastki normalnego życia. Przede wszystkim jednak chcą rzucić w cholerę armię, by kontynuować przerwane studia.
Akcja rozpoczyna się w nowojorskim porcie, w styczniu 1946 roku, dokładnie w prowizorycznym sztabie niedaleko Battery Park. Postacie nie znają się za dobrze, po raz pierwszy spotkały się na okręcie, którym płynęły do ojczyzny, a teraz czekają na koniec odprawy. Ważne jest również to, że bohaterowie nie muszą być żołnierzami sensu stricte. W armii można służyć w różnych sztabach – łączności, transportu, zaopatrzenia i tym podobne. Poza tym nie powinny być jakimiś wielkimi szychami, są po prostu jednymi z wielu walczących.
Karta postaci
[b]Avatar dla chętnych[/b]
[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Wygląd[/b]
[b]Stopień/stanowisko w wojsku:[/b]
[b]Fabularne umiejętności:[/b]
[b]Ewentualnie krótka historia:[/b]
Jeśli pojawią się pytania i wątpliwości, proszę się nie krępować i zadawać je teraz.